ناسوت|Nasoot

مرکز بررسی کتاب

ناسوت|Nasoot

مرکز بررسی کتاب

ناسوت|Nasoot

سید حسن کاظم زاده
راهنمای کتابخوانی

شیرجه در عشق

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ب.ظ

   الحبّ یا حبیبتی

   قصیدة جمیلة مکتوبة على القمر

   الحبّ مرسوم على جمیع أوراق الشجر

   الحبّ منقوش على

   ریش العصافیر، وحبّات المطر

   لکن أی ّامرأةٍ فی بلدی

   إذا أحبّت رجلاً

   ترمى بخمسین حجر

   حین أنا سقطت فی الحبّ

نزار قبانی

عزیز دلم،

عشق،

شعری زیباست،

نگاشته شده شده بر چهره ی ماه.

عشق،

نقشی زیباست،

ترسیم شده بر برگ برگ درختان.

عشق،

 تصویری است زیبا

نقش بسته بر کُرکُ و پر گنجشکان

و قطرات باران .

اما افسوس که اگر زنی

در شهر من،

مردی را عاشقانه بخواهد

رانده خواهد شد با پنجاه قلوه سنگ

درست زمانی که من

شیرجه می زنم در عشق

  • سید حسن کاظم زاده

نظرات (۲)

  • آریا آریایی
  • سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری لطفا به منم سر بزن منتظرت هستم.نطر یادت نره.
    www.shahrashoob313.blog.ir
  • آریا آریایی
  • سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری لطفا به منم سر بزن منتظرت هستم.نطر یادت نره.
    www.shahrashoob313.blog.ir