ناسوت|Nasoot

مرکز بررسی کتاب

ناسوت|Nasoot

مرکز بررسی کتاب

ناسوت|Nasoot

سید حسن کاظم زاده
راهنمای کتابخوانی

معرفی کتاب ناخدایی دیجیتال

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۲۶ ق.ظ


راهنماای تحول سازمان ها در عصر دیجیتال
نویسندگان
دکتر مهدی شامی زنجانی
عضو هیات علمی دانشگاه تهران

فراز نبیی
دانشجوی دوره دکترای مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه تهران

شادی ایران دوست
دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد مقطع فناوری اطلاعات دانشگاه تهران
خانم شادی ایران دوست پیش از این کتاب تحول دیجیتال را با همکاری دکتر مهدی شامی زنجانی ترجمه نموده بود."

انتشارات آریانا قلم

کمتر کتابی در حوزه ی کسب و کار پیدا می شود که نویسنده ای ایرانی داشته باشد و بازار نشر لبریز از ترجمه هایی است که تناسب چندانی با فضای کسب و کار در ایران ندارند.

همچنین نویسندگان ایرانی تمایل دارند نامشان به تنهایی بر جلد کتاب ها درج شود و فرهنگ کار گروهی در تالیف کتاب، هنوز آنگونه که باید و شاید در کشور ما جا نیافتاده است. 

اما کتاب "ناخدایی دیجیتال" این دو قاعده را نقض می کند چرا که سه نویسنده ایرانی با یکدیگر همکاری کرده اند تا کتابی خوب و استاندار در زمینه کسب و کار دیجیتال تهیه و منتشر نمایند. کتابی که برای فضای کسب و کار در ایران نوشته شده و ارتباطی ارگانیک با آن دارد.

این کتاب درصدد است تا به کسب و کارهای آنالوگ نشان دهد که چه خطری موجودیت آنها را تهدید می کند و آینده همه صنایع و کسب و کارها دیجیتالی است و این آینده از آن چیزی که فکر می‌کنند به آنان نزدیک‌تر است.

این روزها فناوری‌های دیجیتال در حال درنوردیدن مرزهای کسب‌وکار است و کسب و کار شما هر چه که باشد ممکن است به سرنوشت تلخی گرفتار شود.

اگر باور ندارید و نمی توانید خطری را که کسب و کارتان را تهدید می کند تصور کنید کافی است به سرنوشت آژانس های مسافربری بعد از راه اندازی استپ توجه کنید.

نویسندگان کتاب، با ابداع واژه "داروینیسم دیجیتال" به ما می‎‌‌آموزند در جهان پیش رو، تنها آن‎هایی بقا خواهند یافت که بتوانند انطباق سریع و مناسبی با اقتضائات عصر دیجیتال داشته باشند. 

خرید این کتاب برای کسب و کارهایی که خواهان بقاء در دنیای جدید هستند از نان شب هم واجب تر است.

علاقمندان برای خرید این کتاب می توانید به وب سایت انتشارات آریانا قلم مراجعه کنید.