ناسوت|Nasoot

مرکز بررسی کتاب

ناسوت|Nasoot

مرکز بررسی کتاب

ناسوت|Nasoot

سید حسن کاظم زاده
راهنمای کتابخوانی

معرفی کتاب بورس باز

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۱:۴۳ ب.ظ

بورس باز
تکنیک های جادویی سرمایه گذاری در بورس
نوشته: سلمان امین
انتشارات میلکان

چند سالی است بورس ایران بازده بسیار خوبی دارد و حتا میزان بازدهی سرمایه گذاری در بورس از سرمایه گذاری در ملک و سکه و طلا نیز فراتر رفته است.

این روند در یکی دو سال اخیر سیری تصاعدی پیدا کرده و تب سرمایه گذاری در بورس از نخبگان اقتصادی فراتر رفته و ذهن عموم مردم را به خود مشغول داشته است.

همین مساله مرا بر آن داشت تا کتاب هایی را در زمینه بورس معرفی کنم تا از این طریق اطلاعات مناسبی را به علاقمندان سرمایه گذاری در بازار سرمایه بدهم.

نگرانی من این است که هموطنانم بی گدار به آب بزنند و مانند ماجرای گلد کوئیست مورد سوء استفاده قرار گرفته و در افت و خیز امواج بازار سرمایه، اندوخته خود را نیز از دست بدهند.

یکی از راه های موفقیت در بورس استفاده از تجارب دیگر هموطنانی که سالها پیش از ما وارد معاملات سهام شده بورس شده و اصول و فنون سرمایه گذاری در بازار سرمایه را بهتر از ما می شناسند.

سلمان امین شاعر و داستان نویس ایرانی که متولد دهه شصت است، یکی از همان بورس بازانی است که سالها قبل بی گدار به آب زد و هزینه ای هنگفت پرداخت نمود. 

او اینک در کنار انتشار داستان و مجموعه اشعارش، چندین جلد کتاب در زمینه سرمایه گذاری در بورس ایران نوشته و آموخته های خود را در قالب این کتاب ها به اشتراک گذاشته است. 

بورس باز نخستین کتاب او در زمینه بورس ایران بوده و با عنوان فرعی تکنیک های جادویی سرمایه گذاری در بورس منتشر شده است. 

به همه دوستانم پیشنهاد می کنم قبل از هرگونه اقدام برای سرمایه گذاری در بازار حتما این کتاب را مطالعه کنند تا در این زمینه دچار خسارت های غیر قابل جبرانی نشوند.