ناسوت|Nasoot

مرکز بررسی کتاب

ناسوت|Nasoot

مرکز بررسی کتاب

ناسوت|Nasoot

سید حسن کاظم زاده
راهنمای کتابخوانی

معرفی کتاب طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک

پنجشنبه, ۴ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۱۹ ق.ظ

طرح بازاریابی کسب‌ و‌ کارهای کوچک
نویسنده: آلن دیب
مترجم: فواد معصومی
انتشارات آریانا قلم 

بازاریابی یکی از مهمترین مراحل کسب و کارهاست و بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک به دلیل خطاهایی که در عرصه بازاریابی انجام می دهند دچار بحران های جدی شده و ورشکسته می شوند. 

کتاب «طرح بازاریابی کسب و کارهای کوچک» یکی از بهترین کتاب های بازاریابی است که تاکنون در ایران ترجمه و منتشر شده است. 

این کتاب برای کسب و کارهای کوچک که از توان رقابتی پایین تری در سرمایه و تبلیغات برخوردارند نوشته شده و می تواند کمک بزرگی برای شمایی که کسب و کاری را در فضای آنلاین راه اندازی کرده اید باشد. 

این کتاب برای صاحبان کسب و کارهای کوچک نوشته شده تا آن ها را نسبت به تصورات و توهماتی که ممکن است زحماتشان را بر باد دهد آشنا کند. 

آلن دیب که خود کارآفرینی موفق است کار تدوین پلن بازاریابی را برای این نوع از صاحبان کسب و کار ساده کرده به نحوی که دیگر نیاز به هزاران صفحه طرح ریزی، محاسبه و برنامه ریزی ندارند. 

آلن دیپ در کتاب خود با طرح نه مرحله به خواننده می آموزد چگونه می توانند به بازاریابی یک صفحه ای برسند. 

این مراحل نه گانه عبارتند از: انتخاب بازار هدف، نوشتن پیام و رسیدن به مشتریان بالقوه با رسانه تبلیغی، ثبت سرنخ، تغذیهٔ سرنخ‌ها، تبدیل فروش، ایجاد یک تجربه سطح بالا، افزایش ارزش طول عمر مشتری و سازماندهی و افزایش ارجاع‌ها.